3
Košík
3,- Kč

Obchodní podmínky

Cílem je informovat zákazníka, že daný prodejce je povinen evidovat tržby a vystavit zákazníkovi účtenku a zároveň zákazníkovi poskytnout informaci v jakém režimu podnikatel tržby eviduje. Pro zákazníka je tato informace důležitá pro ověření zaevidování tržby u správce daně.

 

Vaše objednávka se stává závaznou po jejím oboustranném potvrzení e-mailem, písemně poštou, nebo telefonicky! Potvrzení objednávky je automaticky generováno, proto v případě, že se cena uvedená na objednávce liší od ceny aktuální, budete obratem telefonicky kontaktováni naším pracovníkem.

POZOR: Za neodebrani zavazne objednaneho zbozi u nas nebo od kuryra bude postoupena kazda tato pohledavka na vymahani vznikle skody na nase pravni oddeleni, protoze nam pri nevybranych zasilkach vznikaji hlavne na postovnem a balnem znacne skody. Samozrejme verime, ze Vas se tento pripad tykat nebude.

POKUD V OBCHODĚ NENAJDETE TO, CO POTŘEBUJETE, NAPIŠTE NÁM.

Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH. Zboží zasíláme zásadně na dobírku. Balné a přepravné bude připočítáno k ceně. K ceně objednávky v eObchodu se balné a přepravné započítá a celková cena v eObchodu bude tedy ta, kterou zaplatíte za dobírku.

Zboží odesíláme nejpozději třetí pracovní den po potvrzení objednávky. Doba doručení objednávky by neměla přesáhnout 7 dnů od jejího potvrzení.

Jste-li plátcem DPH a potřebujete daňový doklad, uveďte nám prosím do objednávky své identifikační údaje. Daňový doklad Vám vystavíme v souladu se zákonem o DPH.

Vyhrazujeme si právo nevyřídit objednávku při podezření na trestný čin podvodu (např. pokus o úmyslné poškození třetí osoby vystavením objednávky na někoho jiného). Právě tak nebude běžným způsobem vyřízena další objednávka nesolidního zákazníka, který si u nás objedná zboží a zásilku bezdůvodně nepřevezme.

Odstoupení od smlouvy v zásilkovém prodeji. Podle ustanovení § 53 odst. 6 občanského zákoníku máte právo od smlouvy uzavřené v zásilkovém obchodě odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění, a to bez udání důvodu (tedy i v případě, že je zboží bezvadné). Možnost vrácení výrobku je však vázáno na podmínku, že nebyl používán, v opačném případě nelze toto právo uplatnit. V případě nejasností nás ihned kontaktujte telefonicky na čísle 775 330 433.

Na všechno námi prodávané zboží je zajištěn jak záruční, tak pozáruční servis. Základní informace naleznete na stránce Servis, ostatní Vám kdykoliv sdělíme na základě Vašeho požadavku.

Odstoupení v ostatních případech

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,
a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
b) použil-li Kupující věc ještě před objevením vady,
c) nezpůsobil-li Kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
d) prodal-li Kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí Kupující BestMobil, co ještě vrátit může, a dá BestMobil náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

 

Záruka na ičo je 12měs
 

Vrácení peněz

V případě, že zboží bylo placeno na dobírku, sdělte nám číslo bankovního účtu a kód banky, abychom Vám mohli vrátit peníze převodem na bankovní účet.Číslo pošlete na bestmobil@ji.cz


Neoznámil-li Kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

V případě složení zálohy na zbozí, ketré si zákazník nevyzvedne, je tato záloha nevratná.

PŘEJEME VÁM PŘÍJMENÉ NAKUPOVÁNÍ.

 

BestMobil s.r.o. E-mail: bestmobil@ji.cz
IČO: 26929805
DIČ: CZ26929805
mobil: 775 330 433 BestMobil s.r.o.